Wednesday 30 November 2011

~Nape Sume Ney Jadik Kat Aku???~


Aku singLe?? huhu.....apew ney?? nape jadik cam ney?? Nazri m'iLang time aku perLukan dyerr......tiba2 adew s0wg "insan" yg na rapat ngan aku...n n0w die cam da berharap ngan aku....pas tue Nazri p0wn muncuL bLk ngan aLasan yg MUNASABAH......ahhhhhhh.....apew ney?? salah aku ke??? salah aku ke wat "insan" tue berharap....tp aku ta penah janji pape ngan die...tp die yg Lyn aku time aku kesepian.....tp aku msh syg Nazri.......bkn snang aku na Luperkan dyerr....kLu perLu wat pLihan, semestinyerr aku akan pLih Nazri....tp cane aku na gtaw "insan" tue.....aku ta campai ati na kecewakan die...huhu....tp aku syg Nazri......aku taw apew yg berLaku sume sbb saLah aku sendiri....aku yg mntak cLash....huhu :'(...

Ermm..aku arap cngt pas aku gtaw ney, "insan" tue ta benci aku......h0pe die Ley aggap aku cam kwn bese jew..."0wg mntk maaf yerr..0wg tade niat na kecewakan dia :'(" 

N aku arap hbgn aku ngan Nazri akan berjaLan Lancar....h0pe tade Laa pr0bLem yg ter0k2 cam ney ag :'(...


❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi