Thursday 1 December 2011

.M0ga Mak Cepat Sembuh.


Tadik siang kak msg...die kata mak demam, da seminggu Lebey :'(....aku cangat wisaw :'(.....mak ta penah demam Lame cam tue....pLg kuat p0wn 3 ari jew....aku baca msg kak jew terus Laju air mata ney :'(....da Laa Lame ta jumpe mak...pLan2 minggu depan na baLik...tp adew cLas ganti pLak...haisyhhh....ta abes2 cLas ganti...tapi aku tetap na baLik jugak....ta kira...da ta tertahan ag kerinduan aku ney kat famiLy, kat buah ati...hukhuk :'(....

H0pe mak cepat cihat :'(....kak aku pesan jangan wisaw....die kata die adew, jaga mak....tp aku tetap wisaw...da Laa aku adew mak jew :'(....berja0han pLak tue....ta dapat bayangkan cane if mak tade....tanak pk, tanak pk :'(....

Ya ALLah, sembuhkanLah ibuku & panjangkan Laa usia ibuku...
aku masih perLukan kasih sayang s0wg ibu :'(

windu mak :'(

❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi