Saturday 3 August 2013

~Sambil Nyelam Minum Air~

Assalamualaikum....


Hihi....Update diary sat kat opis....Ngeee :p....Padahal keja melambak lambak dok menunggu ney...Huhu....Tape laa, rileks sat....Hohoho....Errmmmm....dyam ta dyam da nak dekat raya kan...Kejap jew masa berlalu....Dan tanpa sedar macam macam cabaran & dugaan yang penah aku lalui dalam hidup ini....Ta sangka aku sekuat ney T___T.....Kuat kuat pown da berjuta juta lemon air mata ney jato d pipi....Tapi bila nanges bawu kita akan rasa puas kan? Tapi sekarang ney aku belajar tanak nanges untuk orang orang yang ta penah hargai aku....Buang karen jew kan? -_-"~

Oke stop ct!! Tamau citer cedey cedey, satgi mula laa bergenang mata tue....Hukhukhuk T___T....Errrmmmm minggu ney mood aku ta berapa oke ciket sebab ada problem ngan Mr. H.....Kami ney nak kata gado ta gado tapi minggu ney jadik laen macam ciket masing masing..Meset pown macam nak tanak jew...Tataw laa sebab apa...Dan aku ney pulak pesen kalau ada problem muka tue tayah cakap laa memang masam mencuka....Huhu....Campai ada satu hari tue bos tegur...

"Ct ok??"
"Ta ok!!"
"Patut laa I tengok muka masam jew pagi tadik....Takut nak tegur"

Huhuhu....See?? Bos pown bole sedar kemasaman muka aku ney (-_-")....Tapi memang laa patut dia sedar pown sebab kalau mood aku oke, senyum memanjang jew aku ney...Ngeeee ^___^~

Oke nak dijadikkan citer time meset meset ngan Mr. H semalam tiba tiba dyer tanya "Nak gayut ta?? Da lama ta gayut"..Pas tue aku cakap oke jew laa....Tapi aku da taw da kalau kami sembang sembang gayut gayut kompen akan oke balik hubungan kami...Dan memang betul laa bila sembang lama ciket da jadik oke laa...Da bole guraw guraw....Hihi...Tapi memang laa sebab da berapa hari kami ta gayut...Kalau ta memang hari hari....Sehari tue pown kadang kadang 2,3 kali~

Dyer > Awat ct lam telefon laen, bila kat luaq laen??
Aku > Laen macam mana??
Dyer > Laen laa....Bila sembang lam fon asyik marah marah...Bila depan depan oke jew...
Aku > Errmm....H__ nak ct macam ney ka terbalik??
Dyer > Terbalik macam mana??
Aku > Bila lam fon oke...Bila kat depan depan ta oke...Sebab dulu orang macam tue...
Dyer > Nak 2,2 laa oke...

-___-" haisyhhhhh macam macam laa dyer ney.....Lempang sekali bawu taw....Hikhikhik....K laa nak sambung wat keja....Kang bos masuk mampus eden....Tapi bos aku takan marah aku atas sebab sebab kecik macam ney sebab dia kata hati aku lembut...Nati nanges....Hahaha....Macam macam....Tapi kalau sebab sebab yang agak terok kompen kompen laa dia marah jugak -_-"~

Satgi nak p soppink ngan Mr. H.....Yeayhhhhhh!!! K baiiiiii~




❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi