Thursday 25 July 2013

✿ 4th Iftar Sesama ✿

Assalamualaikum.....


Errmmmm.....Esok cutiiiiiiiiiiiiiiiii......Yeayhhhhhhh!!! Bos bagi cuti mengejut lak....Kalau ekotkan ta cuti esok....Hihi....Cuti 3 hari.....**lompat bintangggg**..........Aku da tayah keja da every sabtu unless kalau ada keja kena g laa.....Huhu....Now aku da paham nape sapa yang dok kat position aku tue dapat kelebihan ciket.....Sebabbb keja terok giler T___T~
.
.
.
.
.
.
.
Kelmarin kannnnn........Shaye keluaq berbuka ngan Mr. H....Pas balik keja 4.30 terus g jumpa dyer...Before keluaq memang da plan nak makan nasi briyani...So senang laa, tade laa terpk pk nak makan apa...Before g kedai makan, singgah beli kueh dulu....Budak ngader tue laa nak beli...Macam macam lak tue nak beli...Nafsu kuat betul...Padahal time berbuka ta makan pown -_-"....

Sementara tunggu time berbuka macam biasa laa borak borak borak....Macam macam laa borak, kalau ta borak dok ngusik ngusik kutuk kutuk...Selalu bila aku dok rancak bercerita mesti dyer akan wat isyarat slowkan volume.....Cisssssssssssssssss -_-"......


Aku > Orang pendyam laa....Pendyam & pemalu...

Dyer > **gelak** Pirahhhhh...Pendyam laa sangat...

Aku > Oke...Orang nak dyam...Tamau cakap...
**senyaappppp**

Pas tue senyap ta campai seminit da pot pet pot pet balik...Huhu....Macam tue laa aku bila ngan dyer....Cakap ta benti.....Kalau dyam tue confirm ada benda yang ta kena....Hihi~

Pas da abes makan, g jalan jalan kat BJ....Ushar ushar baju raya....Plan plan nak tema kaler biru taon ney....Dyer pown dah jumpa baju yang dicari cari....Aku maybe beli online jew sebab dah terbekenan kat 1 baju tue....Ngeee...Tapi tataw ag baju tue ada stock ke ta...Hope ada laa...Kalau ta geget jari laa shaye...Huhu T___T~

Ermmmmm....Sabtu ney maybe nak g meneruskan misi kami mencari persiapan raya....Nak cari kasut (jarang beli kasut raya), nak cari tudung raya, nak cari beg raya.....Excited lebey lak taon ney...Hehe~

K baiiiiiii~







❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi