Wednesday 15 October 2014

Baby Pepel

Assalamualaikum....

Oke...next topic..........

Baby pepelllll....apa tue baby pepel?? Baby pepel adalah kakak kepada baby pinky...hihihi...

Syukur cangat sebab Allah mudahkan jalan aku untuk dapatkan baby pepel ney...minggu last aku keja kat penang tue aku pi perodua ngan tunang aku (time tue lom jadik tunang g)...kalau tak salah hari rabu...dengan berbekalkan sebulan pay slip yang bawu jew dapat...aku rushing nak amek keta sebab aku nak guna pay slip tue...kalau lambat nanti dah tak valid sebab aku dah nak benti keja...

Tapi syukur cangat...semua dipermudahkan...hari sabtu salesman tue col cakap loan dah approve n suruh pi sign agreement next monday (30/12/13) n ley amek si pepel tue terus...time tue rasa cam xcaya jew...

Isnin tue aku pown pi laa penang...tunang aku amek kat umah sebab time tue dah benti keja dah...hmm time ney laa kami diuji ciket....sebab pas aku dah settle sign agreement, col salesman tue dia cakap pepel taley kuaq g sebab sistem jpj down...time tue memang kecewa gila laa...memang jadik nak marah jew...tapi naseb laa tunang aku sentiasa tenangkan aku...huhu..
.
.
.
.
Si pepel tue ley amek 1/1/14....tapi tunang aku yang pi amek sebab ari tue family dia datang merisik..tapi petang tue terus dyer mai antaq kat aku...hihi...

**entry ney dah lama wat...tp bawu post....baby pepel pown dah nak masok 10 bulan dah...heeeeee

❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi