Sunday 19 May 2013

.Bangkit Semula.

Assalamualaikum....

Rindunya nak tulis blog panjang lebar macam dulu.....Tapi apa kan daya emosi dan fikiran masih ta waras...Masih di awang-awangan....Terasa macam dalam mimpi....Mimpi yang sangat buruk....Aku harap sangat apa yang jadik kat aku ney hanya mimpi semata-mata...Tolong bangunkan aku dari mimpi buruk ney....Tapi hakikatnya ney adalah realiti...Realiti yang memang aku kena tempuh n harungi jugak walaupun ia sangat pahit....

Ye, sangat pahit bila kita ditinggalkan tanpa sepatah kata n dapat taw dia dah bahagia bersama orang laen....Dan pahit jugak bila kita ditipu hidup-hidup....Kenapa semua ney jadik kat aku??? T___T

Aku rasa kalau tadah air mata ney da bole wat swiming pool depan umah kot..huhu :(

Riney 19/5/2013....Maknanya da 2 bulan lebey aku keja...Orang kata kalau tanak cedey-cedey, bz kan diri dengan keja...Tapi aku ta bole....Aku siap wat keja sambil nanges ag...Tapi time bos tade laa....Time bos ada kena control ciket laa...Tapi kalau ta tahan sangat....Larik nanges lam toilet....Huhu....

Tapi, bermula saat ney aku SITI NORAINI BINTI IBRAHIM berjanji akan lupakan semua benda yang penah jadik dalam hidup aku....Aku na mulakan hidup bawu...Apa yang jadik kat aku, aku redha....Kalau apa yang "mereka-mereka" tue wat kat aku betul, aku terima....Tapi kalau apa yang "mereka-mereka" wat tue salah...Aku berserah jew kat ALLAH.....ALLAH Maha Adil...

***Pas ney bole laa update blog ari-ari.....hihi ^__^

Da lama ta letak pic syok sendiri....Heeeeee...













❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi