Thursday 23 May 2013

✿ New Update From Me ✿


Terasa rindu pulak kat blog ney....Hihi...Erm, biasa laa bila mood rajin datang rasa na update jew blog tetiap hari....Tapi apakan daya....Kerana kesibukan diriku sebagai seorang akauntan yang tak berapa nak berjaya menghalang niatku ini...Wahhh ayattt....Kelas kau jah!! Hahaha.....

Ermm...riney rutin harian macam biasa laa...Bangon b4 pukul 8, pas tue pergi keja....Riney keja banyak laa jugak tapi tak urgent, so bole laa wat keja sambil honeymoon....Kikiki....Pas tue tadik kan, franchisee yang tak berapa nak betul datang ofis...Sebab apa tak betul?? Sebab dia sedikit gatal....Hikhikhik...Mana tak nyer, kalau dia col mesti dia akan cakap "Ct, ha ney abang ney" (-_-")....Padahal umor dia dah 40 lebey, bini pown da ada 2....Haisyhhhh...

Pas tue tadik kan, dia tanya aku "Ct dah ada boy ke?"...Dengan sepantas kilatnya aku jawab "Tade lagik".....Pas tue dia cakap "Hai takkan muka macam ney tade boy lagik, buta kot laki kat luar tue"....Errmmmm nak wat macam mana dah tade orang nak kita kan....uhuk, uhuk, uhuk :(.....Eh jap, Mr. H........Awak nak saya tak?? ^__^

Oke tutup citer pasal 'abang' kat atas ney ek :p.....Nak citer pasal laen lak....Petangnya pulak kawan bini bos aku mai (dia memang selalu mai ofis)....Aku terdengar dia sembang-sembang ngan bos  sebut-sebut nama aku...Pas tue bos aku jerit kat aku "Ct, Mr. Lim kata u makin gemok".....Pas tue aku jawab "Erm....Memang pown"....Pas tue Mr. Lim tue cakap "Tapi u makin cantek sekarang, laen dari masa u mula keja dulu"....Pas tue bos nyampuk "Ct cantek time dia senyum jew"....Huhu...

Aku taw sebab apa bos aku cakap macam tue...Sebab 2,3 minggu lepas muka aku asyik masam jew...Stresss!! Stress ngan keja n personal problem....Campai dia panggil aku laa masuk bilek dia n tanya apa masalah aku....Pas dia tanya tue terus aku nanges....Huhu....Malu siottt!! Nanges depan bos...

Tapi sekarang ney aku cuba control perasaan aku ney....Tanak tunjuk cangat yang diri ney lemah....Aku kuat!! Ye, aku kuat!! Ct bole....Chaiyok2 ^____^...











❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi