Sunday 26 May 2013

✿ Maluuuu ✿

Assalamualaikum....

Alhamdulillah....Bawu lepas minum air kosong :p.....Sekarang ney kena manyakkan minum air kosong sebab cuaca panas....Kalau nak ekotkan aku ney bukan laa jenis kuat minum air...Memang jarang gila minum air...Tambah-tambah kalau dok kat umah....Kalau lepas makan tue minum seteguk air jew....Lepas tue memang tak minum daa...Kalau dahaga cangat bawu minum...

Eh bukan ney yang aku nak story sebenarnya....Hihi....Erm....Kelmarin kan aku keluaq dengan Mr. H...Pas tue kan, pas tue kan...Haisyhh malu nak cakap...Errmm...Aku majok ciket ngan dyer....Pas tue jalan menonong jew laa...Aku ney kalau ngah marah @ majok memang aku ta fokus wat sesuatu benda tue...Pas tue nak dijadikan citer bole pulak aku nak p naek escalator belah turun punya...Salah laa pulak!! Adoii malu gila time tue....Pas tue bole pulak Mr. H dok gelak-gelak kat aku...Kuangsam betui...Nak jew aku lempang muka dyer campai lebam -_-"...

Pas tue p beli tiket wayang "Fast & Furious 6"....Sementara nak tunggu time wayang tue, jalan-jalan  cuci mata dulu...Aku kalau tengok barang memang confirm-confirm laa tengok kaler pink....Ta kira laa barang apa pown...Beg, bear2, kasut, casing fon n semua laa....Mamat kat sebelah aku tue pown confirm-confirm laa dok peyli2 aku....Huhhh!!

Pas da abes nengok wayang, kami p makan...Then p lepak kat tempat biasa....Kami ney ada rutin setiap kali lepak...Nak taw apa?? Hihi....Maen game "candy crush"...Time maen mesti dok berebut-rebut fon...Macam budak-budak jew...Hehe...Mana ta berebutnya, fon ada 1 jew...Tue pown kat fon aku..Kt fon dyer da uninstall daa sebab selalu hang...Huhu...So terpaksa laa gilir-gilir maen...Tapi ta dinafikan laa dyer ag pandai maen dari aku -_-" ....Aku ney maen beribu kali pown ta menang-menang jugak :(...

K baiiiiiii~










❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi