Friday 24 May 2013

✿ Tade Keja -_-"✿

Assalamualaikum....

Hoi hai :p...Haisyhh bosannyerr dok sowang-sowang kat ofis....Bos ta masok...Ofismate lak half day..Tinggal la i dengan abang muthu (ofis boy)...Kikiki...Tapi dia asyik tido jew...Huhu...Keboringan!! Nak wat keja pown malas, padahal keja melambak-lambak...Naseb laa ta urgent...Huhu...So, dikesempatan ini saya mengambil peluang untuk meng'update' diary saya ney...Heeee...Ayat poyo :p....

Erm...riney 24/5/2013...Maknanya da 2 bulan lebey aku kenal ngan Mr. H...2 bulan tapi rasa macam 2 tahun...Rasa macam da lama cangat kenal...Sebab kami rapat cangat...Mana tak nya masa 1st time jumpa pown kami da sembang macam da lama kenal...Bole guraw, guraw...Biasanya aku ney jenis pemalu dengan lelaki...Kalau 1st time jumpa memang aku tak manyak cakap cangat...Even dengan bf (ex) sendirik pown aku still malu-malu...Tapi dengan dyer laen...Aku dari pendyam terus jadik manyak cakap bila ngan dyer...Hihi...Dyer rajin nyakat aku...Aku pown rajin nyakat dyer ^__^...

Isyhh tetiba rindu lak...Ta sabaq tunggu esok...Dating!!! Yeayhhhh!!










❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi