Monday 3 June 2013

❉Aku Tetap Aku ❉

Assalamualaikum.....

Adoiiii sakitnya pewot ney.....Sekarang ney kerap betul segah pewot....Tataw pasaipa...Besanya sakit time-time tengahari....Kalau ta makan pagi jadik laa....Tapi ney malam pown rasa sakit jugak...Padahal tadik da makan...Apa-apa pown bersyukor jew dengan dugaan ALLAH ney...Sebab setiap sakit yang kita rasai adalah penghapus dosa-dosa kecil.....Alhamdulillah~

Sebenarnya sekarang ney aku ngah majok ngan Mr. H....Huhuhu....Dyer meset pown aku layan ta layan jew...Huhuhu...Bengang n geram :( ....Benda kecik jew sebenarnya tapi seperti yang diketahui umum aku ney ratu majok n bebai.....Ngeee :p~


Tadik keja oke laa....Tapi agak manyak keja laa...Bos da mula bagi tugasan bawu....Mentang-mentang laa aku keja da 3 bulan...Sume keja dia na bagi kat aku....Adoiii....Kadang-kadang tensen jugak...Tapi na wat cana kan...Aku ney kuli jew....Uhuk3~

Errmmm tadik 'abang' tue dok wat perangai ag....Dok ajak aku keluaq makan lak....Huhu....Serammmm...Kang ta pasai-pasai kena hambat ngan bini-bini dia....Naya jew...Pas tue dia saja jew cari alasan nak no fon aku...Dia soh aku meset nama client...Aku meset jew laa...Pas tue tiba-tiba dia meset:
Jangan lupa hari pertemuan...InsyaALLAH nanti abang call...
Hahahaha....Lawak pown ada....Ney kalau Mr. H taw mesti dyer marah...Hihi....Tapi mintak-mintak jangan laa dia col aku...Tamau, tamau, tamau....K laa na p semayang n tidoq....

Baiiii~









❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi