Thursday 20 June 2013

❤ Mr. H Jelessssssss ❤

Assalamualaikum....


Ermm...Hari tue keluaq ngan Mr. H...Saja keluaq makan...Pas balik keja terus keluaq...P ronda-ronda pusing-pusing campai letey....Pas tue bawu p cari makan...Malam before keluaq aku dah cakap kat Mr. H teringin nak makan char kuey tiow....So, p laa cari char kuey tiow...Tapi malangnya x sedap cangat....Tapi aku ney sedap ke tidak mesti abes jugak makan...Aku mana penah makan ta abes....Ta elok membazir kan?? Hihi~

Time dok ronda-ronda tue Mr. H tanya laa abang tue dok meset ag ke...Aku cakap laa ta meset dah...Pas tue dyer tanya Mr. B tue lak dok meset ag?? Aku jawab ta meset dah....Tapi dia dah luah perasaan kat aku yang dia suka kat aku....Pas tue apa ag Mr. H d0k bebel bebel laa...."Tue laa...H__ da agak da...Kan H__ dah cakap kat ct dia suka ct" ***potpetpotpet*** (-_-") Budak ney memang suka bebel kat aku pown....Sabo jew laa...Pas tue terpaksa laa pujuk pujuk ciket sebab tanak dyer pk bukan bukan pasal aku ngan Mr. B tue....

Tapi seriously ta caya macam mana Mr. B tue bole luah perasaan macam tue...Aku ney terlebey berguraw ke apa...Tapi aku ney memang suka guraw guraw....Bawu idup hepy....Bawu ley wat keja ngan tenang....Tapi sekarang ney nak berguraw kena tengok orang n tempat jugak sebab takot tersalah orang or timing....Huhu...Mr. H dok kata kat aku jangan dok guraw guraw ngan orang cangat nati orang salah paham....Pas ney aku kena jadik serius laa....Taley guraw guraw, taley senyum senyum....Hikhikhik..Tapi rasanya macam ta bole jew...Huhu :p ~

K baiiiii~









❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi