Sunday 9 June 2013

❤ Teduhan Kasih ❤

Assalamualaikum.....

Hai ta sabaq na tunggu esok....Sebab sekarang tengah gila tengok cerita "Teduhan Kasih"....Sweetnyaaaa Adi Putra lam cerita tue....Kalau laa dapat suami macam tue alangkah bahagianya hidup ney....Haha....Berangan bole laa cik ct oiiii -_-"....Lam drama hanya lakonan, kalau realitinya bertuah laa na ada lelaki macam tue....Huhu....

Ermm....Kelmarin aku keluaq ngan Mr. H....Pas balik keja half day terus jumpa dyer kat tempat biasa....P lepak-lepak jew, dyer ajak aku masok shoping mall tapi aku tanak sebab aku pakai selekeh sebab pagi tue bangon lambat ta sempat pakai cantek-cantek -_-"...Pas da puas lepak, kena buli, ngutuk orang....P cari makan lak, asyik makan jew bila keluaq ngan dyer....Mau laa badan aku ney ta bam-bam...Huhu....

Time otw na p cari makan tue, dyer majok sebab aku cakap kat dyer bos rapat ngan aku....Da laa dyer memang dok bengang pasal abang tue...Aku lak sengaja dok menambah kebengangan dyer tue....Tapi perangai aku memang macam tue...Suka cari pasal...Haha...Pas tue dyer dyam jew.....Aku memang taw da dyer sentap ngan aku...Sebab da kenal cangat ngan perangai dyer tue...Kalau dyam jew mesti ada ta kena...Sebab kalau tade pape mesti dyer akan ngusik aku 24hours...Tapi bila tanya, dyer cakap tade pape....Egoissss betui~

Pas tue time kat kedai makan aku paksa jugak dyer cakap..Manyak kali jugak laa...Last-last mengaku jugak dyer jeles....Hihi...Memang saja na bagi dyer jeles pown....Kikiki...Pas makan dyer terus hantaq aku balik...

Pas da balik, dapat berita kematian bapak sedara (paknjang)....Al-Fatihah buat beliau :( ....Semoga rohnya dicucuri rahmat.....









❤ Terima Kaseh ❤

Hak Cipta TerpeLihara : IzZu AiNi